måndag 22 juli 2019

Vill man skriva rena rama avhandlingar som skickas till min mailbox skall man nog fundera lite på vad man egentligen har för syfte.

De två senaste blogginläggen, som bestod av två mail som trillat ner i min mailbox och som fått mig att tappa andan, de är nu raderade av mig personligen. Jag är ingen allmän soptunna och ha rätt är en sak, vilja ha rätt till varje pris en helt annan.

Skicka inget till mig om det bara är ämnat att vara en ensidig monolog som jag varken har kraft eller ork att engagera mig i. All jordens problem kan jag dessvärre inte bära på mina axlar hur gärna jag än skulle önska att jag kunde göra det.

Jag har gjort mitt på den fronten och skall bara avsluta det jag åtagit mig, inget mer, inget annat!

Jag är ingen fordrande människa när det gäller mig själv, har alltid lågprioriterat mig själv liksom en del människor gjort. Men lite vanlig hyfs och omtanke går alldeles utmärkt att skicka till mig.


Är t.o.m. uppskattat....




2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. "Theresa Williams" din s.k. kommentar är borttagen!

    "Theresa Williams" I den här bloggen gör man INTE dylika inlägg, då får man skaffa sig en annan form av oseriösa annonser. Men som sagt var INTE här!

    SvaraRadera