lördag 22 december 2018

Stefan Löfvén (S) gav sina väljare en rejäl fet smäll i julklapp!

Snacka om maktgalen när man t.o.m. är villig att sälja ut arbetsrätten till Centerpartiet, då är man desperat och har fullständigt hamnat på haverikurs eftersom just arbetsrätten alltid varit socialdemokratins käpphästar.

Jag är bara glad och tacksam över att Byggnads och även LO-bossen nu rutit till. Det är verkligen inte upp till Stefan Löfvén att avskaffa arbetsrätten för att kunna sitta kvar vid makten. LO bossen ser dessutom fram emot en extra val, det är minsann inte små ord från någon som varit lierade med socialdemokraterna i eviga tider.

När man tänker på det fullständigt wallraffande pensionssystemet som socialdemokraterna också stått för och allt annat som de har haft för sig, sparkat på de mest utsatta, då är jag fruktansvärt glad över att jag aldrig någonsin lagt min röst på det partiet.

Det enda jag har kunnat konstatera är en korruption utan dess like. Det var precis som min pappa, den gamla kommunpolitikern, sa redan på 60-talet:
- De låter sig smörja kråset på hotell Vassara över gratis sprit och mat. Makt korrumperar.

Nu hoppas jag verkligen att det blir ett extra val och att det svenska folket skall vakna upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar