måndag 11 maj 2015

Kul med stollar som blir så uppjagade, att de sitter och skickar massor av sms mitt i natten utan text.

Jag övervägde faktiskt ett tag att låta mitt bättre jag ta överhand. Men efter att ett 4:e sms utan text singlade ner i mobilen kunde jag inte motstå frestelsen och skickade iväg ett svars-sms:

Är det inte tämligen kontraproduktivt, att skicka mig en massa sms som saknar text?/ Gun Ek
Man kan undra om det trots allt inte är så, att kärringen sitter och super till mitt i natten och DÅ kommer på, att det var nog inte så bra att svara så där och därför inleder en förnyad kontakt med ännu ett överlägset sms.

Men då har man ju skickat det till fel mobilmottagare, om man tror att dylika saker går hem...

Attityden "meeen lilla vän" funkar inte så bra på en kvinna av min kaliber. Det går ju inte att skita på hela jordens befolkning, även om man hittat ett nog så försvarslöst offer, att slå klorna i.

1 kommentar:

  1. Har nog inte bättre förstånd än så kanske....

    SvaraRadera