måndag 10 mars 2014

Vi låst ditt konto för att du inte fylla i vår Online-Säkerhet Formulär för år 2014.

EKEWAE? 

Telia använda språkläraret på utlanden?

Jag läsa många mina dagen å aldrig fått så många köttet mellan benet som nu jag läsa denna det.

Jag skratta på harar mynten och tänka många tanken. Idag 10 mars och inte luradag 1 april på svensken. Det skicka denna mailen hjärna ha blockerad!


----- Original Message -----
From: Telia.<privat.secur1w@infranet.com>
Ämne: Konto tillfälligt blockerat 


Ditt konto är låst!
Vi låst ditt konto för att du inte fylla i vår Online-Säkerhet Formulär för år 2014.
Denna åtgärd är obligatoriskt för alla våra kunder.
Senaste uppdatering dag: 03/10/2014


Klicka här och uppdatera dina uppgifter i dag!

© Telia 556430-

Mina svaren vara enkla:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar