onsdag 6 mars 2013

Bajs och hästkött och köttfärspaj utan kött på menyn

Det verkar inte vara någon ände på vad, som rumlar omkring på tallrikarna nu för tiden.

Nu har hästköttet och köttfärspajer, utan kött, fått en allvarlig konkurrens i bajsbakterier i Almondys tårtor. Något(t) som naturligtvis finns på Ingvar Kamprads IKEA.


Jag har en god vän, som fullkomligen älskar Almondys tårtor. Han kan nog sätta i sig hur många som helst. I alla fall att döma av hans egna berättelser angående kvantiteten av dessa bajsljuva skapelserna.

Det känns som om jag inte riktigt kommer att längta mig till kaffe med dopp i första taget. 

Nej, jag ligger nog nöjd med min influensa och känslan av att ha förvandlats till en välanvänd, plaskt skurtrasa, som hasar runt i en outfit, som varje bag-lady av dignitet skulle bli grön av avund över.

Dessutom har jag läst att bägarcellerna producerar så mycket egen protein och jag inser till min fasa, att även jag är inne i en period där jag ofrivilligt sväljer mig mätt på saker, som jag helst inte vill tänka på. Det är väl därför matlusten är obefintlig.

Same shit, different namne and quality...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar