onsdag 8 mars 2017

Internationella kvinnodagen idag och i min mailbox finner jag ett mail från Uppfyllelse@dailydirectgarcinia.com som är kvinnoförnedring av kaliber större!

----- Original Message -----
From: Uppfyllelse
To: Gun Ek
Sent: Wednesday, March 08, 2017 10:26 AM
Subject: Din produkt är nu på väg!

Vi behöver bara lite mer information angående din leveransadress , sen är den hetaste   Viktminsknings Lösning  I Sverige just nu, påväg till din dörr!!
 
Ända sedan Marie Serneholt’s avslöjanden om hennes mirakel diet trick, har vi inte kunnat hålla kvar dessa flaskor på hyllorna. Vi har dock ett par personer som vi fortfarande skulle vilja ge bort flaskor till ... VARFÖR? Eftersom att du kommer att älska   denna product , och troligtvis berätta för alla dina vänner..... vilket är den bästa marknadsföringsstrategin någonsin! ... (Åtminstone  för dem som inte betalar 3400 kronor)

 
Klicka här   nu för att slutföra din beställning, och se på när din vikt smälter bort.
 
Tack,

Jag bara säger, skall vi slå vad om att det här bedrägeriet inte är på väg till min dörr. Istället rekommenderar jag personen med foliehatten nedtryckt över ögonen att åka rullskridskor på vinden istället.

Än jag jag inte helt intelligensbefriad.

Egentligen tänkte jag skriva om mitt besök i Varberg igår, men vissa saker kan få mig att tappa lusten på stört, som dylika mail t.ex.


 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar