måndag 11 april 2016

Jag förstår inte vart tiden springer sin väg, eftersom jag nog var rätt bombsäker på att mitt pass gällde ännu.

Men det visade sig att passet gått ut hösten 2015. Lika illa var det för Herr H, så det blir till att börja harva runt igen.

Finns det något värre än att ta foton för pass och körkort. De här fotoautomaterna är verkligen inte mina favoriter. Ibland undrar jag om det sitter någon liten gubbe där på baksidan och kommer att komma framhoppande och tala om att jag är med i dolda kameran.

Jag vet inte hur det är med dig som läser det här, men själv har jag en tendens att se helt skogstokig ut på alla foton fotograferade i fotoautomater. Skulle jag sitta i tullen till något land skulle jag inte släppa in mig i det landet. Ser ju fullständigt förryckt ut på dessa foton. 


Men vem vet jag kanske rent av ser ut så där EGENTLIGEN.

http://youtubeklipp.se/dolda-kameran-skamt-med-brostfoton

Jag kanske kunde återanvända fotot där dottern hade sminkat mig till jultomte. Herr H höll på att få en nervkollaps när han fick syn på mig och lille barnbarnet hade absolut inte en susning om att det var jag. Här har jag med mig renen Rudolf som hellre vill vara zebra än ren. Ja så har ju Rudolf nya glasögon för året, eftersom han ville ju se bra... Fast jag tycker nog att Rudolf och jultomten borde satsa på tandborste och inte äta godis, hu så mycket tandgluggar de hade.

Stackars barn hur vi gör med dem, ändå fick både jultomten och renen Rudolf varsin kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar