söndag 29 juli 2012

Min kusin väderleksrapporten



hon besitter nog  trots allt en förmåga till att väder twittra, eller vad sägs om följande väderleksrapport i ett mail (då kan det inte bli fråga om några längre utlägg, hon skriver inte lika långt som hon pratar):

I dag sitter vi inte ute för han där uppe i himlen skurar sina golv och de är nog riktigt skitiga.

Hon är mig verkligen något, som de goda gudarna sänt med i mitt liv. Mer än en gång här i livet har jag verkligen önskat att hela mitt hjärta, att jag hade kunnat göra mer för henne än jag i fnuttighetens tecken har kunnat åstadkomma. Jag har bara haft mig själv att bjuda på, vilket inte räcker så himla långt. Men förhoppningsvis en liten förmildrande bit.

Hon tillhör verkligen kategorin vardagshjältar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar