onsdag 28 mars 2012

Undra om min hjärna har råkat ut för härdsmälta?

Hur i hela fridens dar´ kan jag ligga där och inte somna på stört.

Istället för att sömnen infinner sig, trots att jag är trött intill utmattning, somnar jag inte. 

Sommartid passar mig och kossorna väldigt illa. Vi idisslare har svårt att ställa om till denna dårskap, som heter sommartid. Hela tillvaron blir alltid fullständigt förryckt. Vad var det för genier, som tänkte ut det här med sommartid. Men framför allt till vilken nytta då?


Ligga där och dessutom ha en rätt enfaldig ordväxling, som säkert hänger där i minnet och dinglar från någon film. Det känns verkligen surt.

En film som jag säkert inte ens gillade, känns det som.

Fråga är bara vilken:

-Did you shoot anybody?

-A few cops...

-Any real people?

-No, just cops.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar