fredag 20 oktober 2023

Den nya dokumentärserien BECKHAM lyfter några av de mest avgörande händelserna i David Beckhams liv -

 Jag som trodde att engelsmän vad normala människor, men det var det värsta jag någonsin har sett!

För att inte tala om filmande fotbollsstjärnan i brasilianska fotbollslaget, som i filmen erkänner att han filmade på fotbollsplan, något som ledde till att David Beckham fick rött kort och blev ett sagolikt hatobjekt av groteska proportioner. Ett fotbollslag består inte av en (1)person!

Det är totalt obegripligt hur en fotbollsintresserad kille kan bli betraktad som allmän egendom för att inte säga en slav, som man t.o.m. bara kan sälja rakt av, utan att ens tillfråga den det gäller.

Man får också uppleva hur det finns vidriga ägare, för att inte säga tränare, som saknar allmänmänsklig kompetens. - Jag blir uppriktigt sagt starkt oroad över mitt barnbarn, som brinner för sitt fotbollsspel och har hunnit med en hel del trots sina unga år.

URK så många avskyvärda människor, som funnits kring David Beckham och hans sedermera fru Victoria "Posh", som började sin karriär i popgruppen Spice Girls.


Även om det blivit bra på slutet för David och Victoria inkl. deras barn så måste jag säga, att jag fortfarande är väldigt illa berörd av dokumentärserien.

Men jag undrar hur mycket skada de två, David och Victoria, egentligen fått med sig genom livet. 

Jag hoppas även, att deras fyra barn skall ha sluppit från det, med tanke på vad de varit utsatt för från omgivningen, med både dödshot, hot om kidnappning, tumult med horder av människor och inte minst ett liv i paparazzis fotspår. Det här är två föräldrar som värnat sina barn till det yttersta.

Foto: Instagram @victoriabeckham

Jag hoppas att det är ok att publicera detta foto, eftersom jag själv inte har några egentagna foton på någon av parterna.

Se dokumentärserien, den är sevärd och lämnar många tankar efter sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar