onsdag 20 maj 2020

Jag trodde den här formen av knäppgökar var utdöda, men icke!



-----Ursprungligt meddelande-----
Från: James Adomako [mailto:jamesadomako2004@gmail.com]
Skickat: den 20 maj 2020 12:08
Till: undisclosed-recipients:
Ämne:

Jag skickade dig ett brev den här månaden sedan, men jag är inte säker på att du har det och jag har inte hört talas om dig. Och det är därför jag upprepar det igen. Jag är advokat, James Adomako, personlig advokat för min avlidne klient som dog i en bilolycka med sin familj under sin resa till det närliggande landet. Jag fick ett mandat från hans bank att tillhandahålla de överlevande i hans fond ($ 13 580 000,00), varför jag kontaktade dig. Efter mina misslyckade försök att hitta en av hans familjemedlemmar bestämde jag mig för att kontakta dig. Jag vill att du ska kontakta mig för mer information.
Hälsningar.
Advokat James Adomako. (Esq).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar