onsdag 20 november 2019

Vad vill alla dessa nättroll som hemsöker min mailbox? - Framförallt VEM/VILKA är det som säljer ut min mailadress?


Från: Sweet Nastya [mailto:veatchyashawntah@outlook.com]
Skickat: den 20 november 2019 07:04
Till: min mailadress
Ämne: Gun Ek

God dag!
Vad ar ditt humor?
Jag skulle vilja kanna varandra battre. Jag letar efter stabila relationer pa webben Network. Jag heter Nastia. Jag ar glad och mangsidig kvinna. I jag foredrar en halsosam livsstil|jag har inga daliga vanor|stod for sund livsstil}. Jag roker inte och jag dricker inte alkoholhaltiga drycker. Jag gillar att gora sport. Om du har intresse i fortsattningen av var dating, vantar pa ditt brev. Om du har en onskan, jag kan beratta till dig mer information om mig. Jag har aldrig haft en man och jag har inte barn. Snalla, skriv mig mer om dig. Jag onskar {traffa|bekanta dig och ta reda pa du battre. Om du har mojligheten snalla skicka dina foto. Och da jag skickar min foto.
Jag ser fram emot det svarbrev med enorm otalighet.
Alla de basta, Nastia.

************
Min omedelbara spykänsla pendlar mellan att känna mig kränkt och enbart vara ARG! Jag har aldrig någonsin tecknat mig på denna nätdating, eller vad det nu är fråga om. Jag lever det liv jag vill leva och saknar absolut ingen att dela mitt  liv med.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar