tisdag 14 oktober 2008

Göra en hel höna av en fjäder

- den 14 oktober 2008, kl 11:02

förstora
Vid hörnet på Kopra i Malmberget låg en död gubbe.

En mosad jordgubbe för att vara exakt.

Men det var inte det som TT ringde och sa, att hon sagt till de andra, som hon dessförinnan ringt och tjatat om den döda gubben i hörnet på Kopra. Det kan man väl förstå, hur intressant är en mosad jordgubbe i hörnet på Kopra i Malmberget?

Historien och alla de inblandade "informatörerna" behövde ju liksom fräschas upp lite för att bli lite mer spännande! Lite mer up to date. Intressanta och initierade.

Innan kvällen var till ända, hade det skett en massaker vid hörnet på Kopra i Malmberget.

Polisen var visst mycket förtegen om saken, löd den sista telefonrapporten från en av de initierade, innan jag släckte sänglampan och torkade ur mitt, numera plaskvåta högeröra och tänkte på det rådande mörkret...

1 kommentar:

  1. Debatten startad av Impad
    Startad: 2008-10-14 15:34:06

    Det finns 2 kommentarer.

    Den som väntar får se,25-öringen lär landa så småningom. Jag använder alltid tungan när jag talar, gör inte du det? - Björnjägaren Lampa var väl inte så svår? VA? - Den här kommer fortsättningen på imorgon och framöver, även om det inte ser ut som om jag äger några tankar, så finns det en och annan, typ.....
    Anmäl >Gun (2008-10-14 17:24:13)

    Du har börjat tala i gåtor. =) Kan du tungomål också?
    Anmäl >Impad (2008-10-14 15:34:06)

    SvaraRadera