onsdag 30 mars 2016

TV-utbudet - är det jag som håller på att bli svårroad eller är det uruselt.

Jag tänker på en blogg jag skrev en gång i tiden, när den här bloggen fanns på NSD Jag skrev om den kompromisslöse gällivarebon - det var bara det att när jag förde över alla blogginläggen fanns inga möjligheter att sitta och pilla över alla bilder också. Det var fullt tillräckligt att föra över kommentarerna som fick slås ihop i parti och minut. Eftersom bloggverktygen på NSD hade all övrigt att önska.

Men så fick jag syn på att någon hade varit in och kollat just det blogginlägget här i veckan och då mindes jag att jag helt nyligen sett fotot som var tillagt, i vart fall ett av dem. Så nu har jag lagt till det fotot där, därför att ibland säger en bild mer än tusen ord.


http://gun-m-ek.blogspot.se/2008/06/den-kompromisslose-gallivarebon.html

 Den här mannen hade slängt ut TV:n från våningsplanen som var belägna ovanför och man kan undra om han inte tänkte på att någon faktiskt hade kunnat komma gående där nere på trottoaren.

Nu hade jag inte tänkt vara så våldsam att jag slängde ut min vägg-TV ut på tomten, det är ju bara jag som skulle få plocka reda på eländet och förresten skulle jag nog inte ens orka få ner den från väggen själv. Men med tanke på TV-utbudet så känner jag att det läggs ner alldeles pengar på TV-tittandet med tanke på vad det genererar tillbaka.

Är det nu bara jag som blivit kräsen på utbudet eller är det så att det är dåligt utbud. Jag undrar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar