tisdag 24 mars 2009

Min personlige favoritbloggare på NSD är

den 24 mars 2009, kl 11:00


trots allt, Fredrik, toppluvan, Winneborn.

Mannen som hatar saffran! (återfinns i "toppluvans" blogg 23 december). Jag är ALLDELES för skruvad för att han INTE skall gå hem hos mig.

http://www.nsd.se/blogg/lokal/bloggentry.aspx?place=Lule%E5&blogg=3777639&entry=4517345   Nej det är ingen ide, att du försöker att få upp bloggen, den är borta sedan länge tillbaka. NSD har inte några intentioner om att finnas kvar med sina tidigare medarbetare.


För mig är det en livs levande gåta, att inte han blev vinnaren i DM i blogg! Tillhörde inte ens de nominerade?!

Klicka in på hans sida, ta vilken månad som helst. - December ger en bra bild av hela han i ett nötskal!

Eller har jag för suspekt humor?

PS. Jo, jag vet, jag har skrivit att jag har fiskebloggen och hon i Övertorneå (Mangi) som mina favoritbloggare. Jag gillar dem av andra skäl, de är mer städade. Men jag gillar att ha "lite lagomt ostädat" också! MINA vågskålarna i livet måste trots allt ligga i balans.DS.

PPS. NEJ, man kan inte kissa med ett finger! DDS.

1 kommentar:

  1. Det finns 3 kommentarer.

    Hur ogärna jag än vill erkänna det så döljer jag en begynnande flint under luvan...
    Anmäl >Fredrik Winneborn (2009-04-01 06:19:38)

    Kan så vara, men än har du inte avslöjat vad du har i toppluvan!

    Jag brukar läsa din blogg högt för hushänget, vi tycker oss märka vissa likheter och särdrag.
    Anmäl >Gun (2009-03-30 09:15:43)

    Du har utomordentligt god smak, Gun. Tack. :-)
    Anmäl >Fredrik Winneborn (2009-03-28 08:39:03)

    SvaraRadera