söndag 21 mars 2010

Hur står det egentligen till med en del personer

- den 21 mars 2010, kl 22:03


där uppe bland gruvhålen?

Jag satt och sökte något helt annat om LO och råkade av en ren händelse ramla över det som skrivits om Malmberget. Till min stora förvåning ser jag att någon satt in inlägg, som skall vara ämnade till att man skall tro att det är JAG som skrivit det hela.
http://www.lotidningen.se/?id_item=26087

För att inte tala om den andra galenskapen som också står där, som det inte råder någon som helst tvekan om att det är mig man åsyftar!

Jag bara undrar har akutpsykvården, Gällivare lasarett, helt och hållet slagit igen och lagt bommen på ytterdörren?

Det verkar vara farligt värre, att sniffa i sig LKAB:s giftutsläpp. Dessa gifter verkar slå tvärnit på allt vad normala hjärnfunktionerna heter på en del personer!

1 kommentar:

  1. Det finns 8 kommentarer.

    Jeg er enig med Björn.
    Anmäl >Ole (2010-03-23 16:00:42)

    Låt dig inte tystas Gun. De flesta med normalbegåvning ser att de senaste inläggen är skrivna av samma person, med samma dåliga svenska. Samma person som har angripit de flesta som inte tycker som han. Det är en person som mår mycket dåligt. Hans mål är att få andra att må lika dåligt, låt han inte lyckas utan fortsätt skriva!
    Anmäl >Björn (2010-03-22 21:35:09)

    Vad ska man säga ...?!!
    Tycker det är jättetråkigt!
    Snacka om lågvattenmärke ... *suck!*
    Man slutar aldrig att förvånas. / Tommy
    Anmäl >Tommy (2010-03-22 09:42:23)

    Så fruktansvärt LO-tidningen skriver om Mbgt!.Dom är naturligtvis influerade av känd LKAB-kritiker och tror att sinnesstämningen är allmänt förekommande..
    ..De har plockat ut lämpliga bitar som är negativa...Undrar vem som har försett dom med material?..Jag kan ana mig till det!..
    Anmäl >Farbror Jalle...hur kan LO nedlåta sig till detta?.. (2010-03-22 09:33:41)

    Själv hittade jag nedanstående inlägg, som tycks vara en sjuk parodi på mina inlägg här i NSD.

    "2010-02-16 00:07 skrev Mimmi

    Jag känner mig som en amason som misslyckats i kärlek och relation. Affären med LKAB gav inte så mycket som jag önskat. Bara att medge men lite skit ska jag allt sprida. Likt stalking!"

    ---
    Jag läste ett inlägg för ett bra tag sedan i denna blogg där det stod "sök hjälp", med adress till den här korvpersonligheten. Jag tyckte då att det lät burdust, men nu efter att ha tagit del av även detta i LO-tidningen, är jag nog benägen att hålla med. Det här har gått alldeles för långt. Den som skrivit alla dessa inlägg kan inte vara i mental balans och behöver hjälp.
    Anmäl >Mimmi (2010-03-22 08:23:03)

    En berättigad reflektion, instämmer!
    Anmäl >a.a (2010-03-22 07:26:24)

    Ja det är så att man skäms över att folk söderut kanske tror att vi är totalt IQ befriade här i Malmberget. Kan inte förstå hur en del vill skämma ut hela samhället. Det verkar så att man snart inte vågar tala öppet om LK s härjningar, för med den nivån som dessa inlägg håller ser man ju tydligt HUR tokiga vissa LK fantaster är.
    Anmäl >John Everett (2010-03-22 06:33:08)

    Mycket otäckt och rena rama förföljelse av dig och din åsikt. Hoppas det får ett slut. Men och andra sidan drar han/hon ett löjets skimmer över sig och de flesta normalt funtade personerna förstår att det är en svårt sjuk människa du har att göra med i kommentarrutorna.
    Anmäl >En svårt sargad själ? (2010-03-22 06:24:37)

    SvaraRadera